2016. március 5., szombat

Végre látogatók

Igen, végre látogatók érkeztek hozzám, ahogy már előre beharangoztam. Apukámék és egy kedves házaspár, akiket eddig nem ismertem, de örülök, hogy most már igen. Megérkeztek, egy napot itt voltak, aztán továbbálltak hajókázni picit. Egy hét múlva jöttek vissza és onnan indult igazából a "mit kell látni 4,5 nap alatt Floridából" gyorstalpaló.

Szombaton elmentem kocsit bérelni, hogy az én kis matchboxom helyett megfelelő méretű járművel várjam őket vasárnap a hatalmas óceánjáró hajóról kipihenten leszállva. Hát a megfelelő méretről annyit, hogy egy majdnem-kisbusszal lettem gazdagabb, 3 sor felnőtt méretű üléssel. Aznapra terveztem egy röpke 200 km oda és ugyanennyi vissza kiruccanást, de megszeppenve a kocsi méretein inkább hazafurikáztam vele és lecseréltem a kis sárga bogárra, elfértem abban is.

Vero Beachre mentem, ahol a már bemutatott magyarok által üzemeltetett fenséges finom fagyizóban olasz napot tartottak, ilyen párosításból csak jó sülhet ki. És úgy is volt. Finomakat ettem és a szomszédos magyar boltban jókat vásároltam.

A színek stimmelnek így is - úgy is

Nyami

Élőzene is volt. A pasi meg egy lelkes vendég :)
Aztán késő este hazafurikáztam, a kicsi kocsit eldugtam a nagy kocsi elé, felkészülve arra, hogy másnap már a batárral rovom a kilométereket. Bocsi mérföldeket.

Reggel elmentem a hajóhoz, nagyon szervezetten folyt ott minden, hogy is lenne máshogy. Aztán bepakoltunk a kocsiba, hazacuccoltuk a bőröndöket, majd elindultunk a fél napos kirándulásra. Ami mi más is lehetett volna, mint egy kis Miami. Egy kihagyhatatlan Starbucks kitérő után első utunk a dél Miamiban található Coral Castle-ba vezetett. Sajnos most szembesültem vele, hogy egyetlen fényképet sem készítettem ott, biztos azért, mert már vagy hetedszerre jártam ott. De még mindig nagyon tetszik a hely, a hangulata és a története, amiről időközben már egy vaskos könyvet is kiolvastam, így magyar idegenvezetőnek pont megfeleltem.

A következő állomás Miami volt, pontosabban Miami Downtown-ban a Bayside Marketplace nevű hely. Innen indulnak a kirándulóbuszok és hajók, mi utóbbira merészkedtünk fel. Körbehajókáztuk a sztárok házainak helyet adó szigeteket.

Indulhat a hajókázás

Mondjuk nem ezzel

Szép a kilátás

Mindig belelóg valami zászló a képbe :))

Házikócska

Nem tudtuk meg, hogy ez kinek a partyja volt

Csak meg kellene már tanulnom melyik kié

Miami Beach

Miami Beach déli csücske
Már naplemente után voltunk mire kikötöttünk, így a parton egy jóféle kubai étteremben ettük magunkat dugig. Végül még átkocsikáztunk a kihagyhatatlan Miami Beach híres déli részére, South Beachre. Rengeteg ember és kevés parkolóhely lévén végül autós túra lett csak, bár a tömegnek köszönhetően így is lépésben. Végig"jártuk" az Ocean Drive-ot, megcsodáltuk az épületeket, élveztük a nyitott ablakon a bárokból beszűrődő zenét és forgattuk a fejünket a különböző autócsodák után.

Aztán a nagykocsi-kisbusszal hazafelé vettük az irányt, felkészülve hogy másnap ennél még hosszabb nap vár ránk. Na jó, a helyszínt elárulom, hogy fokozzam az érdeklődést a következő bejegyzésemre. Az Orlandohoz közeli Kennedy Space Centerbe mentünk egy kis űrsétára :)